26 Apr 2015

Namihei has got a situation. / 問題あり

I've made a new playland for Namihei, but it seems she doesn't appreciate it. She seldom goes there to enjoy herself. Instead, she has a passion for breaking my property!
Anyway, so I put some plushies there. Then Namihei noticed something wrong and dashed to her land! Well, it was quite funny to see her panicked. ha ha
I'm sure you know what happened next. Yes, she attacked all of them! She is a real warrior, I suppose!



波平のために新しい遊び場を作ったものの、本人はお気に召さなかったようで、あまりそこでは遊んでいません。むしろ、飼い主の本棚を攻撃する方が楽しいようです。
というわけで、代わりにマスコットを遊び場に置いてみたら、異変に気づいたなみちゃんがもうダッシュしてきました。
焦ってるなみちゃんもなかなかかわいいですよ(笑)。
そして何が起こったのか…。もちろん、マスコットたちを攻撃してましたよ。はい、なかなかの戦士ですね、なみちゃんは!

No comments:

Post a Comment