6 Apr 2015

The Rolling Budgie / ゴロゴロ

When I was a kid, buggies were around me, as my dad loved birds.
But... I didn't know budgies liked rolling a lot. Or is it just only Namihei?!
It seems that she does rolling when she is in a good mood. So I'm sure she does enjoy rolling.
She usually keeps rolling for a while and then eventually returns to herself.
It's really funny to see her face at that time. ha ha
Hmm... Namihei might try to become a gymnast? I say she has a talent for that!




小さい頃、父が鳥好きだったので、我が家にはたくさんのインコたちがいました。でも、インコがこんなにもゴロゴロ転がるのが好きだったなんて、知りませんでした。それとも、これって波平だけでしょうか?
どうやら、なみちゃんがご機嫌なときにゴロゴロ転がっている気がします。というわけで、転がるのを楽しんでいるわけですよね。
しばらく転がって、ハッと我に返ったときのなみちゃんの表情は、本当に笑えます!
もしかして、なみちゃんは体操選手でも目指しているんでしょうか。もちろん、才能あると思いますよ!

No comments:

Post a Comment