9 Nov 2017

Stan Smith shoes / スタンスミスのスニーカー

When I see something with bird prints, it's not easy to resist it.
And this is what I bought for my birthday. It's a shoe from Adidas, Stan Smith. And look, it has got bird prints!!!
How can I resist it?!
Guess what, I also bought a rucksack with the same prints.
Ikura is checking my new shoes. Does he think it's his new house?!
Well, I also got lovely bird pouches from one of my colleagues. I'm so happy now and of course, Ikura also makes me happy too!

 鳥モチーフのグッズを見ると、どうしても欲しくなるのは、やはり仕方のないこと。
そして誕生日だからいいかと思って購入したのがこちら、アディダスのスタンスミスです。なんと、鳥柄なんですよ。一見派手に見えますが、靴なのでワンポイントになっていいです。じつは、同じ柄のリュックも購入しました。靴とリュックはさすがに同時にはダメですね(笑)。
イクラも鳥柄の靴には興味があったのか、近づいていました。もしかして、新しいお家だなんて思っていませんよね?!
そして、職場の同僚からも素敵なプレゼントをいただきました。インコモチーフの入れ物です。鳥に囲まれて、そしてイクラと一緒で幸せな毎日です。

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment