9 Dec 2017

Ikura Land / イクラランド

It has been three months since Ikura came to my house and I'm really grateful that he has been doing well.
Well, Christmas is coming soon and I know it's a bit early, but I've made Ikura Land for him as a Christmas gift. It's rather a tower, but I still want to call it "Ikura Land".
This is the place where he can enjoy playing a lot.
Since we share a room, I cannot make a huge playground. But so far Ikura enjoys playing there and I'm so happy to see that!

イクラをお迎えして3ヵ月が経ちました。これまで元気に過ごしてくれたこと、本当に感謝しています。
もうすぐクリスマスですね。クリスマスプレゼントにはちょっと早いのですが、イクラが遊べる場所を作りました。
「イクラランド」です!ランドと言うより、タワーですが(笑)、そこは狭い住宅事情によりこうなりました。
最初は少し怖がっている様子でしたが、私がはしごに手をかけると、安全だと思ったのか、遊び始めました。
こうやって楽しそうに遊ぶイクラの姿を見るだけで、私も幸せな気分になります。

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment