3 Dec 2017

Let's have a laugh together! / 一緒に笑おう。

I can't believe that it's already December. It means this year will be gone soon.
Well, Ikura and I both are doing well and I just placed an order for Ikura's meals at a shop in Germany. Yes, I buy some organic seeds and grasses there and hopefully the package will arrive before Christmas. I ordered a toy for Ikura as a Christmas gift too.
I think I mentioned about Ikura's talking and laughter in my previous entry. Here is the link of the video from my Instagram!
Ikura is singing in a good mood. Please don't miss his laughter in the end. I know it sounds like an old man's laughter, but it's me he copies... Do I laugh like that?! I have no idea...
https://www.instagram.com/p/BcCB-RqhWYK/?hl=en&taken-by=yukariusagi

 気がつけばもう12月ですね。2017年ももうすぐ終わり。月日が経つのは本当にはやいです。
おかげさまで、イクラも私も元気にしています。ちょうどイクラのごはんをドイツのとりきち横丁さんで注文を済ませたところです。こちらで日本では購入できないようなハーブやグラス類を注文しているのですが、今回はイクラのクリスマスプレゼントとしておもちゃも購入したので、クリスマスまでに届くといいのですが…。
前回の記事でイクラのおしゃべりや、笑うことなどを書いた気がするのですが、インスタグラムで動画をアップしたので、こちらでもリンクを貼らせていただきます。
「イクラだよ~」以外歌詞は不明ですが、上機嫌で歌っています。そして最後の大笑い。
このおっさん笑いは何だ?!と思われるかもしれませんが、私のマネですね。自分でもこんな笑い方してるなんて、ちょっと信じられないんですけど(笑)。
https://www.instagram.com/p/BcCB-RqhWYK/?hl=en&taken-by=yukariusagi

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment