31 May 2015

Have I got something on my face? / 顔に何かついてる?

Have I got something on my face? I'm talking about my face, not Namihei's one. These days she often comes to me and likes pecking at my face. Is she trying to show respect for me? Does she fancy me now? Or does she think it's necessary to clean my face?!
Anyway, I feel she now recognises a bond between us. Just in case, I'm the boss!
Those who are interested in Namihei, please also visit my website, "Yukariusagi" to find more photos of Namihei!

顔に何かついてますかね?これ、波平ではなく、私の顔のことです。最近、なみちゃんがよく私に近づいてきて、顔をついばんでくるんです(甘噛みなので痛くないですよ)。私に尊敬の念を示しているのか、私のことが好きなのか、それとも私の顔をきれいにしなくちゃ、と思っているのか…。
いずれにしても、今はなみちゃんが私たちには結びつきがあるってことを認識していると感じています。念のため言っておきますが、私がボスですよ!
波平に興味を持ってくださった方々へ。このブログのほかに、ウェブサイト(Yukariusagi)も公開しています。そちらでも波平の写真をアップしていますので、ぜひチェックしてみてくださいね。

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment