7 Jul 2015

Don't Stop Me Now / 止めないで!

When I want to cheer myself up, I like to listen the song, "Don't Stop Me Now" by Queen. Well, it was used in my favourite film, "Shaun of the Dead" too.
It seems that Namihei also likes this song, as she stops to listen to the song.
But she won't stop when she hangs around my bookshelf. She damaged my precious collection, "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy" series (5 books contained in a box!). Namihei, I'll be in a bad mood... you must be prepared!

気分転換したい時は、クウィーンの『Don't Stop Me Now』を聴くのが好きです。この曲、私のお気に入り映画、『Shaun of the Dead』にも使われていました。
波平もどうやらこの曲が好きで、これがかかるとじっとして聴いてるんですよ。
でも、本棚でいたずらするのはやめてくれません。なみちゃん、私のコレクション、『The Hitchhiker's Guide to the Galaxy』(5冊入りのボックスです!)を見事にかじってくれました…。私、たぶん機嫌悪くなります。なみちゃん、気をつけてね!
にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment