24 Jul 2015

I come with you! / いつでも一緒

Recently I feel that Namihei trusts me and likes me a lot now.
To be honest, I wasn't not sure if I could get along with her when I took her home. She was very shy and liked being alone at first.
Now she even wants to come with me when I go to the loo!
Yesterday she was in a good mood and followed me whenever I moved in my room. Then she got tired and started dozing off in the end.
Well, the next step should be how to let her listen to me!

最近、波平から信頼と好き好きオーラを受けている気がします。
なみちゃんをお迎えした頃、じつは、ちゃんとなついてくれるか心配だったんです。というのも、おとなしいし、ひとりでいるのが好きなようだったので。
今はといえば、トイレに行くときもついてくる始末。
昨日のなみちゃんは機嫌もよく、私が部屋の中を動くたびについてくるわけです。そして、疲れてしまったのか、最後には居眠りを始めてしまいました。
次のステップとしては、どうやったらちゃんと私の言うことを聞いてくれるようになるか、ですね!
にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment