26 Jul 2015

I missed you... / 寂しかったよ

Yesterday I was out all day and came back late. I had enough time with Namihei in the morning, but had to let her sleep without seeing me last night.
Well, when I came back home, she was alone in my room. Once she noticed my return, she kept tootling. It was like a sleep talking and lovely. And this morning, it seemed that she was very looking forward to waking up. And she showed affection for me a lot! She was always around me... well, I'm a bit worried now, because I'm taking a one night trip on Monday (though my mum will look after her). I really hope Namihei will be fine!

 昨日は1日中外出していて、帰ってくるのも遅くなってしまいました。波平は、朝ちゃんと一緒に遊ぶ時間がありましたが、夜は私を見ずに寝ることに。帰宅すると、なみちゃんは私の部屋でひとりで寝てました。ところが、帰ってきたのがわかると、かよわくピヨピヨ鳴き出したんです。寝言のようでちょっとかわいかったです。
そして今朝、どうやら起きるのを楽しみにしていたなみちゃん。起こして放鳥すると、好き好きオーラ全開で私から離れないなみちゃん。か、かわいい…(笑)。今、心配なのが、じつは月曜日から1泊で旅行する予定で、波平を留守番させなければいけないこと(母が面倒を見てくれますが)。なみちゃんが大丈夫でありますように!
にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment