29 Jul 2015

In Love with Namihei / 波平に首ったけ

I'm home! Well, I missed Namihei so much while I was away from home. I know it's only one night, but I felt it were like a week.
Hmm... I think Namihei was also looking forward to seeing me again. When I came back home last night, she looked very happy and she enjoyed hanging around me for a while.
I've realised that Namihei means a lot to me. I hope she has the same feeling toward me!

戻りました!たった1晩ですが、まるで1週間不在にしていたかのように感じ、波平が恋しくてたまらない1泊2日の旅でした。
なみちゃんも、きっと私に会えるのを楽しみにしていたはずです。昨晩戻ってから放鳥すると、うれしそうに、ずっと私のそばで遊んでいましたからね。
今回実感したのが、なみちゃんは本当に私にとって大事な存在だということ。なみちゃんも私に対して同じように思ってくれているといいのですが!
にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment