12 Jan 2017

A package from Germany / ドイツからのお届け物

Last month I ordered some organic seeds and herbs at a bird shop in Germany and finally the package will be delivered tomorrow. The post officer came today, but I missed it.
I'm not sure if Namihei will have herbs, but I want to try some for her health.
Today Namihei was fine and she was very active even after supper.
Oh, she didn't reply to me when I came back home though. Perhaps she wasn't so hungry when I got home.
Anyway, tomorrow my mum will be at home, so I don't need to worry about Namihei too much! I should worry about my work instead!

 先月ドイツにあるお店でオーガニックのシードやハーブなどを注文していたのですが、ようやく明日届きます。今日、郵便局の人が届けに来れたのですが、あいにく不在中でした。
波平が、果たしてハーブなんて口にするのか疑問ですが、健康維持のため、やはり食べてもらえるとありがたいです。
今日のなみちゃんは、元気でした。夕食後も元気に動きまわっていましたよ。
そういえば、帰宅した際、無視されました!きっと、お腹がすいてなかったんでしょうね…。
明日は母が家にいるので、なみちゃんのことを心配しなくても大丈夫そうです。それよりも、仕事の心配をした方がいいのかもしれませんね(笑)。

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment