19 Jun 2017

The photo exhibition was gone and Namihei is coming back! /写真展が去り、波平が戻ってくる!

The photo exhibition was closed yesterday. I attended the exhibition on Thursday, Saturday, and Sunday and was able to meet many visitors who loved Namihei.
I'm really grateful to know that there are many people who support Namihei.
Well, I wasn't able to meet some of them in person, but was touched with their thoughtful comments left in a notebook.
I'm not a photographer, but I'd love to continue to take photos of Namihei.
And now I have good news. Namihei is coming back tomorrow! It's really great that she made it. I was told that it would take 3 weeks to go home after the operation, but it was only 2 weeks. She is a fantastic budgie!

 1週間にわたる写真展が、昨日無事に終わりました。私が在廊したのは木曜日と週末だけですが、たくさんの素敵な出会いがありました。
まさかこんなに多くの方が波平のことを応援してくれているとは…。直接お会いしてお話できた方々、みなさんとても優しくて、感激です。また、タイミングが合わずお会いできなかった方々、コメントノートに心温まるメッセージを残してくださった方々、会場に足を運んでくださったみなさまに感謝します。遠方だったり、予定が合わず直接会場には来られなかった方々からも応援メッセージをいただきました。
改めて、波平の人気を知った次第です(ちょうどお笑いコンビが相方との格差に気づき始める段階でしょうか)。
これからも波平の魅力だけでなく、インコの素晴らしさをお伝えできるような写真が撮れるように頑張ります。
そして、もう1つうれしいお知らせがあります。波平が明日退院します!
手術後退院まで3週間と言われていたので、まさかの2週間で退院はすごいことだと思います。ただ、元気いっぱいですが傷はちゃんと治っていないそうなので、しっかりサポートしていきたいですね。

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment