3 Mar 2015

Happy Namihei's Day! / 波平の日

It's my day!
We came back from the clinic and finally Namihei was allowed to play outside. I know she was waiting for this day!
Well, I also must mention that today is sort of a special day. She came to my house on the 3rd of October, 2014, which means we have spent for months together!
Namihei, you're a lucky budgie, aren't you?
Apparently, she doesn't appreciate it. Well, you know, we say that we appreciate something when it's gone!
She made a mess enough and went to bed early tonight. Night-night, Namihei.

Is it?


病院へ行ってきました。なみちゃんも、ようやく外で遊べるようになりましたよ。なみちゃんは、この日をずっと待っていたわけです。ただ、まだ油断はできませんが。
今日は、ちょっと特別な日なんです。なみちゃんをお迎えしたのが昨年の10月3日。そうです、今日で5カ月経ちました。この幸せもの~、と波平に言ったところで、本人まったくそのありがたみはわかっていない模様。
大切なものはね、失ってみて初めてわかるんだよ、と言ってやりたいところですが…。
思いっきり私の部屋を散らかし、今晩は早めに寝ていただくことにしました。おやすみなさい、なみちゃん。

No comments:

Post a Comment