16 Oct 2017

Bird seminar / 鳥セミナー

Yesterday I joined a bird seminar held by a German company. It's owned by a Japanese woman, who wants to introduce many birds foods from Germany to Japan.
During the seminar were were able to buy their goods as well and I did buy many things for Ikura. I know I only have got Ikura, but it seems that I did buy for several budgies.
I really had a good time at the seminar. I was able to see some people I got to know through Instagram. And it seems that Ikura is happy with new perches and wooden board in her cage!

昨日は、とりきち横丁さん主催のお勉強セミナーに参加してきました。鳥飼いさんでしたらご存知の方も多いと思いますが、あの無農薬シードなどを販売しているドイツのお店です。
セミナーの内容もとてもおもしろかったのですが、同時に開催された販売会もにぎわっていました!私もまさに爆買いしてしまい、おひとりさまのイクラに対してこの量…。散財してしまいましたが、イクラは枝分かれ止まり木や、お休みボードが気に入ったらしく、ケージ内でも居心地良さそうにしていますよ!
そして、セミナー会場で偶然、インスタグラムで知り合った方とも再会できて、とっても楽しい時間を過ごすことができました。

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment