13 Oct 2017

Panel Heater / パネルヒーター

In Tokyo it's getting cold, though my room is quite warm. Last night I finally set up a panel heater with a thermostat for Ikura's cage. 
Well, I don't want to spoil her, but she is still a baby and it's the first winter she will experience. So I have to be careful with her condition.
So far it seems that it works fine and Ikura looks comfortable.
By the way, she likes my mum too. When my mum calls Ikura, she comes to my mum. It's good, because sometimes my mum is at home with Ikura. So everyone can feel comfortable at home!


東京もだいぶ冷え込んできました。マンションである私の部屋は、意外と温かいのですが。そうは言っても、昨晩、ようやくイクラのケージにパネルヒーターとサーモスタットを設置しました。
じつは、スパルタの私はあまりイクラを過保護に育てたくはないのですが、それでも初めて体験する冬です。無理は禁物。体調をしっかり見守っていく必要がありますね。
今のところ、しっかりサーモスタットもパネルヒーターも作動しているようです。
ところで、イクラは母のことも慕っているんですよ。母が呼ぶと、ちゃんとイクラは母の元へ飛んで行きます。母が家にいることも多いので、私にとってはとてもうれしいこと。これでみんな、お家でハッピーに過ごせますね。

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment