2 Oct 2017

Ikura wants to play with me! / イクラ、一緒に遊びたい。

I had a lovely weekend with Ikura. The weather was nice, so she enjoyed the sunshine outside for a while. I also cleaned up her cage as well!
When she came back to my room, she must have bathed in the drinking water plate. She pretended to be sleeping when I saw her, but I found her belly soaked.
While I enjoyed reading, she often came to me and bothered me a lot. She even changed the font size bigger on my kindle unnecessary...
I know she wants to play with me and enjoy spending time together. I'm so glad that she shows me her curiosity about me.
I try not to disappoint her and we'll enjoy our time together!

週末はイクラと一緒に楽しく過ごすことができました。お天気にも恵まれ、イクラは外で日光浴を楽しみ、ケージも丸洗いできました。
イクラ、部屋に戻ってから、どうやら水入れで水浴びをしたようなんです。私が見ると、寝たふりしちゃってましたけど、お腹がびしょぬれでしたからね。
私が読書中、イクラがよく私のところにきておじゃま虫をしてきました。キンドルのフォントのサイズまで大きくする始末。
イクラ、一緒に遊んでほしいんですね。こうしてイクラが私に興味を示してくれることが、とてもうれしいです。
イクラを失望させないように、ふたりで楽しく過ごしていきたいですね。

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment