15 Aug 2015

It's My Birthday! / 波平、お誕生日おめでとう

Namihei is 1 year old now. She came to my house on the 3rd of October. She was born around around mid-August last year, so yes, it's her birthday today!
Because I'm with her every day, I didn't realise how she had changed! I have put two photos of her. One was taken yesterday and the other one was last October. Well, the old one showed a pure baby budgie... and now look at her! She must have learned how to survive in my house. ha ha
Of course, I will always love you, Namihei!

波平は1歳になりました。なみちゃんが我が家に来たのが昨年の10月3日。生まれたのは昨年の8月中旬頃らしいので、今日がなみちゃんの誕生日です!
いつも一緒にいるせいか、なみちゃんの変化に気づいていませんでした。2枚写真をアップしていますが、1枚は昨年10月に撮影、もう1枚は昨日撮影しました。古い写真にいるなみちゃんは、ピュアですよね、ピュア!それに比べて今のなみちゃんは、なんというか、生きる力を身につけた感じでしょうか(笑)。
もちろん、いつもなみちゃんのことが大好きですよ!
にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment