26 Aug 2015

Namihei & iPhone / 波平と iPhone

Last night Namihei was in a bad mood and she was so aggressive. I didn't pay attention to her enough and was chatting with a friend of mine on iPhone. Then she came to the iPhone and started attacking it! Apparently, it wasn't enough for her and she climbed up on the iPhone and disturbed my chatting. The problem is she is heavy enough to press a wrong key!
Well, it doesn't mean she wants to play with me. Because I start chasing her, she gets annoyed... does she fancy the iPhone and she thinks I'm her competitor?! I hope we can keep amicable relations!
By the way, do you know you can find me on Instagram too? Follow "yukariusagi" now!
Instagram

 昨晩、波平はちょっとご機嫌斜めで暴れてました。というのも、私は iPhone で友だちとチャット中で、なみちゃんを放置してたんです。しばらくして、なみちゃんが iPhone に向かって突進してきて、攻撃を始めると、それでは物足りなかったのか、上によじ登ってきて、私のチャットの邪魔を始めました。困るのが、なみちゃんは重いので、キーを押せてしまうこと。
なみちゃんは、私と遊びたいわけではないんです。だって、追いかけるとイラっとされますからね。もしかして、なみちゃんは iPhone が好きで、私のことをライバルだと思ってますかね?!なみちゃんと友情関係を保てますように!
ところで、波平写真はインスタグラムでもご覧いただけますよ。ぜひフォローしてくださいね。"yukariusagi"で見つけてくださいね。

Instagram

にほんブログ村 

鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment