21 Aug 2015

Mind you, Young Lady! / これ、お嬢ちゃん!

Namihei is a girl budgie. Well, I thought she was a boy when I took her and that's why she has got a boy name.
Perhaps I should blame myself? You know, it can be said "Names and natures do often agree".
I was talking about her dropping stuck on her belly here. And I witnessed her crime scene with my own eyes! Sorry, if you are having a meal while reading this post. But how can I cover up such a crime scene! You must witness it with your own eyes too... if she loses her weight, can it be avoided?! Well, I hope so...

 波平は、女子です。なみちゃんをお迎えしたとき、てっきり男子だと思って、波平なんて名前をつけてしまったんですけど。
というわけで、自分を責めるしかないです。「名は体を表す」っていうじゃないですか!
よく、なみちゃんがフンをおしりにくっつけている、という話をしていますが、とうとう犯行現場を目撃しました!お食事中の方、こんな写真ですみません。でも、これは隠蔽せず、世間に公開せねば(笑)。ダイエットしたら、こんな悲劇は繰り返されないんですかね?しばらくぶらさがってました(笑)。
にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment