28 Sept 2015

Birds, birds, and birds / トリがいっぱい

I know this is "Namihei blog" and I should talk about my adorable budgie, Namihei. But today please let me talk about other birds.
Yesterday I went to a bird cafe in Asakusa and really enjoyed playing with beautiful birds there.
In the cafe there are owls too and we can stroke them, but only gently though. I wish I could wear Harry Potter costume there. ha ha
Well, many birds are very friendly and some of them must have been fond of me, because they kept stick with me. They even started dozing off on my arm!
Anyway, I shouldn't forget about Namihei, of course. She is doing well and looking for something she can gnaw a lot.

 このブログ、通称「波平ブログ」なので、我が家のアイドル、波平の話をすべきなのですが、今日はほかのトリちゃんたちの話をさせてくださいね。
昨日、浅草にある「鳥のいるカフェ」を訪れ、たくさんの鳥たちと戯れてきました。
このカフェには、なんとフクロウもいて、優しくなでることもできるんです。ハリーポッターの格好してここで写真撮りたいですね~。
フレンドリーな鳥が多く、中でも数羽は私のことが好きだったらしく、くっついたまま離れませんでした。しかも、私の腕で、居眠りまで始めましたよ。
もちろん、波平のことも忘れてはいませんよ。なみちゃんは元気にしてます。そして、何かガジガジできるものを常に探してますよ。
にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment