11 Sept 2015

Exercise & Rest / 運動と休憩

A few nights ago, Namihei was so energetic and kept flying between my room and the living room. She was trying to escape from me and enjoying playing on her own. Well, whenever I tried to take a photo of her, she just disappeared in front of me!
And last night, she was totally opposite. It was because I let her out in the living room and kept watching TV though. She stuck to me and looked very comfortable. I hope she is all right, because she sneezed a lot and the water came to my face. Oh, I hope I will not catch a cold as well!!

2日前の夜の波平はとっても元気いっぱいで、リビングと私の部屋を何度も飛び回って往復していました。まるで私から逃げるようにして、ひとりで楽しく遊んでいたんですよね。写真を撮ろうとしても、カメラの前から姿を消してしまうなみちゃんでした。
昨晩はガラッと変わり、おとなしかったんです。もしかしたらリビングで放鳥して、私がテレビに夢中になっていたせいかもしれませんが。私からずっと離れず、何となく気持ちよさそうにしていました。でも、心配なのが、くしゃみを連発し、鼻水を私の顔面に何度も飛ばしていたんです。大丈夫だといいのですが。そして、私も波平カゼを引かないといいんですけど!!
にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment