29 Sept 2015

Whatever / じゆうなトリ、波平

When I see this flying photo, the song, "Whatever" by Oasis comes in my head. "I'm free to be whatever..." Yes, I think Namihei is singing this song!
As I always mention this here, she never listens to me and she does whatever she wants.
Well, she likes dropping things and always looks at me after throwing out something. I'm sure she enjoys seeing how I react. Hmm... perhaps she will get bored if I just ignore it? Anyway, I also want to be free and don't want to be told what I should do, so I let Namihei follow the same path!
By the way, again, this is Namihei blog, but did you see the beautiful moon last night?! I just want to share it with all of you...


 波平の飛んでる写真を見てると、オアシスの "Whatever"という曲が頭の中で流れるんです。「なんにでもなれる~」、そうです、きっとなみちゃんはこう歌ってるんですよ!
よくこのブログでぼやいているように、なみちゃんはまったく人の言うことは聞かず、やりたい放題。物を落とすのが大好きで、何かを投げ落とした後は、必ず私のことを見てきます。おそらく、反応を見るのが楽しいんでしょうね。たぶん無視すれば、つまらなくなってやめるんでしょうか?まあ私自身、自由でいたいし、他人にあれやれこれやれ、と指図されるのが嫌なので、なみちゃんにも同じ道を歩かせてあげましょう!
ところで、波平ブログだってことはわかっているのですが、昨晩、月を見ましたか?とてもキレイでしたよね。ということで、お月さま写真もアップさせていただきました!
にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment