24 Sept 2015

Join the Dark Side / ダークサイドへ

In Japan we just had a five-day holiday and today I have to go back to the dark side, no, "work", I mean.
Well, recently Namihei likes to go to narrow spaces or somewhere very dark. Perhaps she can feel the force? I have no idea what she wants to do, but at least, I must confess that I'm very looking forward to the new Star Wars series. I know this is Namihei blog and I must keep talking about her here, but today let me keep talking about something else. Yesterday I saw the film, "Kingsman" and I really liked it. Colin Firth is one of my favourite actors and I re-watched some episodes of "Pride and Prejudice" (BBC) after supper. Hmm... Namihei also liked it and she started dozing comfortably. I think she liked the music in it. Anyway, I should not let her join the dark side!

日本は5連休が終わり、私も今日からダークサイド、いや、仕事に戻ります。
最近、波平は狭いところや、暗いところへ行きたがるんですよね。フォースを感じるんでしょうか。何がしたいのかわかりませんが、私は新しいスターウォーズシリーズを楽しみにしています(笑)。このブログ、なみちゃんのことを語る場だということはわかっていますが、今日はどうしても違うことを書かせてください!昨日、『キングスマン』という映画を見てきました。とってもおもしろかったですよ。コリン・ファースは、お気に入りの俳優の1人なんです。夕食後、思わずBBCドラマの『高慢と偏見』(コリン・ファースが出てます)をまた見てしまいました(何度も見ても飽きない)。どうやら、なみちゃんも気に入ったようで、見ながら気持ちよさそうに居眠りを始めました。たぶん、使われてる音楽が心地よかったんでしょうね。とにかく、なみちゃんはダークサイドには渡さないようにせねば!
にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment