5 Dec 2015

A Book Shelf / 本棚

A book shelf - it's an attractive place for Namihei and she is completely enchanted by this mysterious place... Well, I try to protect it against her with putting cardboard and curtains, but somehow she sneaks into it successfully. What does she do there? She breaks my precious paperbacks, CD and DVD boxes joyfully. And then she goes into my cosmetic box and throw out everything she can pick with her beak. Perhaps I need to make a place more attractive for her soon...

本棚、それは波平の魅惑の場所。なみちゃんは完全にこの不思議な場所のとりこになっています(笑)。
私も負けてません。この場所をなみちゃんから守るべく、ボール紙を置いたり、カーテンを付けたりしているのですが、なみちゃんはうまく忍び込んでしまうんですよね。
なみちゃんはここで何をしているかというと、まずは私の大切なペーパーバック、CDやDVDの箱を、楽しみながら破壊。そして、化粧箱に侵入し、くちばしで掴めるものは何でも投げ捨てる、という暴挙にいそしんでいます。そろそろ、もっと魅惑の場所をなみちゃんのために作らないといけないな、と考えている飼い主でした。
にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment