12 Dec 2015

I missed you! / 寂しかったよ!

Yesterday I was super busy at work and came back home after the time Namihei had to go to bed. Well, my mum was at home, so I called her and asked for looking after Namihei. She is comfortable with my mum, but the problem is my mum can't let Namihei out. So I missed the time to spend with her last night and I'm sure she wanted to play outside before going to bed. When I came back home, I just checked she was sleeping on the swing. I'm so sorry, Namihei. I missed you a lot and I'm spending lots of time with her over the weekend to make up for! Oops, I need to go out a bit today...

昨日、仕事がとっても忙しかったので、帰宅したのはすでに波平が寝たあと。母親が家にいたので、電話でなみちゃんのお世話を頼んだのですひと安心だったわけですが、問題は、放鳥ができないということ。そんなわけで、昨晩は一緒に時間を過ごすことができませんでした。なみちゃん、きっと寝る前に外で遊びたかったと思います。帰宅したとき、なみちゃんがブランコの上で寝ているのだけは確認しました。ごめんよ、なみちゃん!なみちゃんのこと、とっても恋しかったよ。だからこの週末は、たくさん一緒に遊べるようにするからね。と思っていたのですが、今日はちょっと出かけなくてはいけませんでした(笑)。
にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment