8 Jul 2017

Namihei can play outside! / 波平、放鳥許可がでました。

We visited the vet today. It was really hot outside and I worried about her. Actually, I worried because of one more reason. I noticed her wound wasn't dry and saw a bit blood on it.
The vet also worried about it, because he thought it could be a piece of the tumour. No worries, he treated it well and burned the wound to kill it just in case.
He also cleaned her nails stuck with her poo.
And yes, she can play outside!!! He tells me to wait until her wound gets better though. I'm so glad that we can finally play together.
Oh, recently I made some products with Namihei photos. I've got an offer to promote the service with Namihei design. They're so lovely and I'm so happy now!

今日は波平と病院へ行ってきました。外は本当に暑くて、なみちゃんのことが心配で。でも、心配になる理由がもう1つありました。
病院へ行く前に傷口がまた濡れた感じで、ちょっと血が出ているように見えました。
先生もこの傷口の悪化が心配になったようで、もしかしたら腫瘍の一部かも…と言うではありませんか。
そんなわけで、かさぶたを取ってしまい、止血して、万一の場合に備え、焼き切るという処置をしてもらいました。そして、フンがいっぱいに詰まった爪も全部キレイにしてくれましたよ。
そして肝心の放鳥ですが、OKが出ました!ただし、まずは傷口が安定させることが優先ですが。少しずつできることが増えていき、とてもうれしいです。
そして、写真のモバイル関連グッズ(ICカードホルダー、スマホケース、モバイルバッテリー)ですが、「デコレーションカンパニー」さんのモニターとして製作させていただいたものです。今は便利な世の中ですね。スマホのアプリでささっと作れるんですよ。仕上がりも美しく、とっても満足です!

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment