22 Oct 2016

Going out with Namihei / 波平とおでかけ。

I went out for a photography activity and enjoyed a BBQ today. So I didn't have enough time with Namihei in the morning. She looked like accusing me and I know the reason. I didn't play with her last night, because I came late from work. At least, my mum was at home yesterday and today, so it wasn't so bad, I suppose.
I always think it would be great if I could go out with Namihei. Well, perhaps when the weather is lovely, should I take her out?!
Anyway, I was able to play with her after coming home today, so I'm sure she doesn't have any bad feelings toward me anymore!

今日は写真教室のアクティビティで奥多摩まで行き、BBQまで楽しんできました。そんなわけで、朝はバタバタしていて、波平とあまり遊ぶ時間が取れず、なんとなく責められているような視線を感じました。それもそのはず、昨晩も残業で帰宅が遅くなり、なみちゃんとは遊べてないんですよね。救いなのは、昨日も今日も母が仕事が休みで家にいてくれたことでしょうか。
いつも思うことは、なみちゃんと一緒にお出かけできたら、どんなに楽しいか、ということ。お天気が良ければ、外に連れ出してみればいいのでしょうか?
今日は帰ってきてから、ちゃんと遊ぶ時間も確保したし、もう私に対して負の感情は抱いていませんよね、なみちゃん!

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment