27 Oct 2016

Namihei always finds something interesting. / 遊びの達人、波平。

Namihei was in a good mood today. In the morning she really enjoyed playing in the hangers. I just worried about her droppings. You know, I don't want to go out wearing the clothes with her marking! She found it really interesting and kept playing there.
When I came back from work, I called her and she also called back. That's so rare. So I'm sure she was still in a good mood. She enjoyed playing in a small house, which I made for her. She ate well and played well. Now she is dozing off. I should take her back to her cage.

今日の波平、ご機嫌でした。朝はハンガーがかかった場所で楽しく遊んでいました。心配だったのが、なみちゃんの落し物。だって、なみちゃんのマーキング付きの服を着て、出かけたくなんてないですよね!
ハンガーのところで遊ぶのが本当に楽しかったようです。
そして帰宅時、いつものようになみちゃんを呼ぶと、なんと答えたではありませんか。これ、非常に珍しいです。きっとまだ機嫌が良かったんですね(笑)。
夜は、なみちゃんのために組み立てたバードハウスで楽しそうに遊んでました。たくさん食べ、よく遊び、今はうたたねを始めました。もうそろそろ、寝る時間ですね。

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment