29 Oct 2016

Play a lot / たくさん遊ぶ。

I went out for a while, but while I was at home, I let Namihei out of her cage.
Well, she really enjoyed playing in my room. I called her a lot, but she didn't come to me at all! She just enjoyed playing on her own. What did she do? Mostly she was hanging around the closet. Oh well, I must clean up my room tomorrow. You know, I need to check if her droppings are not anywhere.
She is usually reluctant to go back to her cage, but today she got back before being told. I'm sure she was satisfied!

今日はちょっと出かけていましたが、家にいる間は、波平はケージから出してあげていました。
私の部屋で楽しく遊んだに違いありません。呼んだって、まったく私のところには来ませんからね。いつものように、ひとり遊びを楽しんでいたようです。何をしてたかといえば、クローゼットでうろうろしてました。明日は大掃除ですよ。だって、どこになみちゃんの落し物があるかわかりませんから…。
なみちゃん、たいていはケージに戻るのを嫌がりますが、今日は違います。たくさん外で遊んで満足したのか、自ら戻っていきました。

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment