8 Nov 2016

Dried shredded squid / するめ

A workmate of mine gave me some dried shredded squid and I was chewing it at work. Some of my workmates complained about the smell! No worries, it wasn't serious and we always have a laugh together.
When I came back home and played together with Namihei, I also chewed some dried shredded squid. And then I took a breath out toward Namihei. It must be so stink and she looked so angry. Well, she even tried to attack my face! Sorry about that. I won't do it again!

同僚が、オススメのするめをくれました。それを早速職場で食べ始める私に、同僚たちが「臭い」と苦笑い。大丈夫ですよ、本気で怒ってませんから。こうやっていつも話題提供してるんです(笑)。
家に帰って、波平と部屋で遊んでいるときも、するめを食べ始めた私。そして、なみちゃんに向かって息を吹きかけてみました。臭かったんでしょうねぇ。ものすごく怒り顔で、私の顔に襲いかかってくる勢いでしたから。
ごめんね、なみちゃん。もうしません!

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment