23 Nov 2016

Relaxing time with Namihei / 波平とリラックスタイム。

It was a national holiday today and I spent all day with Namihei at home. I wanted to be with her, because I missed the evening time with her last night, because I went out with some workmates after work.
I think she did enjoy the day. Why? Because she didn't fly to the air conditioner. When she goes somewhere I cannot reach, it means she gets bored or the sign, "leave me alone".
According to the weather forecast, we may have snow in the morning here in Tokyo! I can't believe that and I'm not looking forward to going to work...

 今日は祝日だったので、波平と1日家で過ごしました。昨日は職場の同僚と飲み会があったので、なみちゃんと夜は遊べませんでした。だからこそ、今日はずっと一緒にいたかったんです。
なみちゃんも、今日は楽しかったはずですよ。というのも、一度もエアコンの上に飛んでいかなかったんです。私が届かない場所に行くということは、つまらないと思っているか、ひとりにしてほしいというサインだと思うのです。
天気予報によると、明日は東京でも朝は雪が降るかもしれないとのこと。11月に都心で雪だなんて信じられないですよね。そして、もう仕事に行くのが憂鬱になってます。

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment