3 Nov 2016

Happy Birthday to me! / 今日は私のたんじょうび。

It was my birthday today! I went out with some classmates at photography school and then got a haircut. I didn't do anything special, but it was a lovely day. As for Namihei, I didn't have enough time to play with her, so I'll try to have lots of time with her over the weekend.
Recently I bought a rangefinder camera from the USSR. I took the first photo with this camera. Hmm... I still need to practise to take photos in doors. Or I need Namihei to act like a proper model. ha ha

今日は私の誕生日でした。日中は写真仲間と出かけ、そのあとは美容院へ。特別なことをしたわけではないけれど、良い1日でした。波平はといえば、今日は一緒に遊ぶ時間が十分にとれず、申し訳ない感じに。週末はなるべく一緒にいる時間を作ります!
最近、旧ソ連製のレンジファインダーカメラを購入したのですが、そのカメラでなみちゃんを撮ってみました。最初の写真がそれです。屋内で撮るのはまだ練習が必要ですね。というか、なみちゃんがプロのモデルさん並みに活躍してくれればいいんですけど!

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment