10 Nov 2016

When I call you... / 波平を呼んだら。

Last night I came back late and didn't have time to spend time with Namihei. I believe she always remembers such things. This morning she actually woke me up. I was off today, so I didn't get up early enough. Sorry, Namihei!
Well, she was so sweet today, though bit me a lot as usual. You know, when I called her, she came to me. When I left for the living room, she was waiting on the door knob of my room.
After supper, she was playing with my mum in the living room, but she came back to my room when I called her. What happened to her?! She usually ignores my calling, but today she listened to me enough. Hmm... hope it will be like this always from now on.

 昨日は帰宅が遅くなり、夜は波平と過ごす時間が持てませんでした。こういうこと、なみちゃんはちゃんと覚えてる気がするんですよね。今朝、なみちゃんに起こされました。というのも、有休をとっていたので、いつも通り早く起きなかったからなんですけど。
今日はなんだかとってもスイートだったなみちゃん。ま、いつも通りたくさんガブガブされましたけど。なみちゃんを呼べば来る、リビングに行くと、なみちゃんは私の部屋のドアノブで待っているんです。
夕食後、母と一緒になみちゃんはリビングで遊んでいたのですが、呼んだらちゃんと私の部屋に戻ってくるではありませんか。いったい何が起こったんでしょうか。いつもは呼んだって来ないのですが、今日はとっても従順でした。これからはずっとこうだといいのですが。

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment