6 Feb 2017

Baggage Inspection / 手荷物検査

For a while Namihei liked hanging around the bookshelf in my room and she was always trying to attack my precious books.
Now she finds a new target. Well, she loves checking my bags! Over the weekend she did check my three bags. I really have no idea why she wants to go inside the bags, but she never stops.
To be honest, I don't want her to hang around my bags, because it happens that she leaves her marking. I mean poo!
She eats enough and plays a lot, but her poo condition is unstable. This makes me worry about her so much. Anyway, I'm going to take her to the vet this weekend, so I can make sure that she will be fine!

波平、しばらく本棚に侵入して、私の大切な本を狙うことに夢中になっていましたが、どうやら新しい遊び場を見つけたようです。
なみちゃん、私のバッグをチェックするのが楽しいみたいなんです。この週末の間に、なんと3つもチェックしてました。
どうしてバッグの中に入りたいのか理由は不明ですが、楽しいらしく、なかなかやめません。
私としては、本当はご遠慮いただきたいところなんです。だって、結構な確率で落し物していきますからね…。
食欲も十分あるし、元気よく遊んでいるものの、フンの状態は不安定で、これが今の不安要素です。今週末に病院へ行くので、なみちゃんが大丈夫なことを、しっかり確認しないといけませんね。

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment