14 Feb 2017

When Namihei is doing well... / 波平が元気だと…

When Namihei is doing well, I also feel good. I think we're connected each other somehow, because when either of us is sick, it affects the other.
This morning she was very energetic and enjoyed playing around my room. Well, she liked climbing up on the curtains a lot!
When I was leaving for work, she kept moving so fast to attract me.
I was really looking forward to coming back home while I was at work.
Although she didn't welcome me when I came home, we enjoyed playing together. It was a lovely day and I really appreciate to have such a wonderful time with her!

 波平が元気にしていると、私も気分が良いんですよね。たぶん、私たちはどこかでつながっているんだと思います。どちらかが具合が悪ければ、それがもう片方に影響しますからね。
今朝のなみちゃんは、とってもエネルギッシュで、私の部屋で楽しく遊んでいました。カーテンをよじ登るのが楽しくてしかたないようでしたよ。
仕事に行く時間になると、まるで私のことを引きとめるかのようにびゅんびゅん動いてアピールしていました。
仕事中、考えることはなみちゃんのこと。はやく帰って遊びたいなぁという願望が頭の片隅に。帰宅時に「おかえり」の挨拶はなかったけれど、一緒に楽しく遊べました。今日はとっても良い1日でした。なみちゃんとこんな素敵な時間を過ごせるのは、本当にありがたいことですね!

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment