27 Feb 2017

Namihei was waiting for me. / 波平、待っていました。

The photo exhibition was finally over and I'm sure Namihei was looking forward to it. She usually plays around my room on her own, but last night she rather followed me.
I joined the exhibition with these nine photos and guess what, I won the 4th best audience award among about 300 exhibitors.
Don't you think it's amazing?! It means many people liked the budgie!
It was really nice to have such an opportunity to introduce my beloved budgie, Namihei.
I'll hold an exhibition with some classmates in the photography school in June. I'll do my best to show charm of Namihei.

御苗場写真展が終わりました。波平もこの日をずっと待ち遠しく思っていたに違いありません。普段はひとりで部屋の中で楽しそうに遊んでいる波平も、昨晩は私にぴったりついてきました。
写真展では、1枚目の写真にある9点を展示しました。なんと、来場者が選ぶ私の選ぶ一点賞というオーディエンス賞の4位に選ばれました。
インコがここまで活躍するとは思ってもいなかったので、本当にうれしいです。
波平の魅力をお伝えできるこうした機会に恵まれたことに、とても感謝ですね。
ところで、次回は6月に写真教室のクラスメートたちと写真展を行います。波平の魅力をお伝えできるように、作品作りに励みたいと思います!

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment