17 Mar 2016

Clash / クラッシュ

Namihei is doing well now and we play together when I come back from work.
Last night she clashed with my glasses when she tried to come to me. It made a big noise and she looked very weak after that.
I really have a regret about my carelessness. There are so many things I must keep in mind while Namihei enjoys playing outside. I'm the one who must protect the safety of her life. Thankfully she looks fine and sings cheerfully next to me!

元気になってきた波平と、仕事から帰宅してから一緒に遊ぶようにしています。
昨晩、なみちゃんが私の方へ飛んできた際、私の眼鏡に衝突してしまいました。すごい衝撃音の後、なみちゃんはなんだか弱弱しく見え、本当に心配でした。
私の不注意を今でも悔やんでいます。なみちゃんが外で遊んでいる間、部屋には危険なものがたくさんあるので、ちゃんと見守っていなければいけないんですよね。なみちゃんの命を守れるのは私自身であることを自覚しました。幸い、なみちゃんは元気そうにしていて、隣で元気よくさえずってくれています!
にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment