27 Nov 2015

Miss Clumsy / おっちょこちょいさん

Namihei is doing well and Miss Clumsy is me, not her, actually! Well, she is a bit clumsy too though. Perhaps I was out of my mind because I worried about Namihei too much. Yesterday it wasn't my day at all. I hit myself against the automatic door in the entrance of my apartment in the morning yesterday. Well, I was running a bit, so the damage was so strong! I hit my forehead, mouth, and right knee. And then I hit my head against my desk at work when I was leaving. I had a slight headache and was dizzy at that time... As for Namihei, she was a good girl yesterday. She took her medicines well and her poo condition was good too. I hope she is smart enough not to hit herself against anything!

 波平は元気にしています。おっちょこちょいさん。これ、なみちゃんじゃなくて、私のことです。まあ、なみちゃんもちょっとドジですけどね。たぶん、正気じゃなかったんでしょうねぇ。なみちゃんのことで頭がいっぱいだったので。昨日のことですが、朝、マンションのエントランスの自動ドアに激突しました。おでこと口、右ひざを打ちつけて、本当に痛かったです。そして、職場では帰ろうとしていたとき、自分の机に頭をぶつけました。周りも絶句…。頭は痛いし、ちょっとフラフラするしで、悲惨な私。なみちゃんはというと、昨日は良い子にしてました。お薬もちゃんと飲んだし、フンの状態もまずまず。なみちゃんはどこかにぶつかったりしないようにしてほしいものですね。
にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment