30 Nov 2015

Mould is gone! / カビ菌が消えた!

Mould is gone! My miserable week is gone! I took Namihei to a bird clinic yesterday and mould wasn't found in her poo. Well, she still has to take the rest of the medicines, but she is fine now. I'm so relieved and happy with the result. Every single day, I suffered from a nasty headache and felt so miserable last week. Of course, I still has to keep an eye on her condition.
I bought biscuits for budgies, but she didn't appreciate it. Yes, it always takes time for her to get used to something new. I hope she will taste them soon!

カビ菌がなくなりました!私の憂鬱な1週間も終わりました!昨日、波平を小鳥病院へ連れて行きました。今回は、フンからはカビ菌は検出されず。残りの薬もちゃんとのまないといけませんが、なみちゃんもやっと元気だというお墨付きをもらったわけです。この結果に深い安堵と幸せな気持ちでいっぱいの飼い主。先週は、毎日のように頭痛に悩まされ、本当にみじめな気分だったわけです。もちろん、これからもちゃんと、なみちゃんの健康状態をチェックしていかないといけませんね。
なみちゃんのために、小鳥用のクッキーを買ったのですが、気に入ってもらえませんでした。そうなんです、新しいものに慣れるには、時間がかかるんでしたね。はやく食べてもらえますように!
にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment