4 Nov 2015

Namihei knows how to attract me. / 波平の呼びかけ

Namihei knows how to attract me somehow. When she wants to play outside, she calls me cheerfully when I show up. She even does an upside-down pose in her cage to attract me.
And now it seems that she is practising a new phrase. I cannot recognise what she is saying exactly yet though.
She is very cute and I'm so happy with her, but she still doesn't allow me to touch her. Oh well, perhaps it will take time to build such a solid relationship with her!

波平は、どうやら私の気を引く方法を知っているようです。外に出て遊びたいときは、私の存在に気づくと、元気よく鳴き続けます。私の気を引くために、ケージで逆さまポーズをしてじっと待っていることも。
そして今、どうやら新しいフレーズを練習中なんですよね。まだ、何と言っているのか、はっきりとはわかりませんが。
なみちゃんは、とってもキュートで、一緒にいられてとても幸せですが、まだお触り許可は出ていません(笑)。たぶん、固い絆を結ぶには、相当時間がかかるんでしょうねぇ。
にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment