1 Jan 2016

Happy New Year! / あけましておめでとうございます

Happy New Year! It's 2016 now.
I'm going to take photos of the sunrise after posting this entry. Well, I feel that this year is going to be a great one!
As for Namihei, she also woke up early today and already kept making a noise. Erm... should I say "singing"?
I thought she would want to take a bath last night to welcome a new year, but she didn't. Actually she sneezed a low and her water came to my face! I hope she will keep her good health this year.
Thank you very much for visiting Namihei blog this year too! I'll take lots of photos of her and try to write better stories here.

あけましておめでとうございます。2016年を迎えましたね。私はこれから初日の出撮影に出かけてきます。今年はなんだか良い1年になる気がするんですよね。
波平はといえば、今朝は早く目が覚めたようで、すでにうるさくしています。いや、さえずっていると言ったほうがいいのでしょうか(笑)。
なみちゃん、新年を迎えるために、大晦日の夜は水浴びすると思っていたのですが、しませんでした。むしろ、くしゃみ連発、私の顔になみちゃんの鼻水が飛んでくる始末。今年はちゃんと健康を維持してほしいものです。
今年も波平ブログを訪れてくださってありがとうございます。これからもたくさん、なみちゃんの写真を撮り、楽しい記事をお届けできるよう頑張りますので、よろしくお願いします。
にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment