21 Jul 2016

In a good mood / ご機嫌な波平

In the morning Namihei looked a bit unwell and she sometimes opened her mouth opened and shut like a fish for a while. I worried about her, but had to go to work. Well, it was lucky that my mum was off and stayed at home.
Anyway, it seems that it was nothing and she was so cheerful when I came back home. She kept calling me next to me while I was having supper.
When she came to my room, she enjoyed playing a lot and looked satisfied!
I don't know why, but she still has got watery poo. I hope it will be okay soon. If not, yes, I'll take her to the vet again.

今朝、波平はちょっと具合が悪いのかと心配しました。というのも口をしばらくパクパクさせてたんです。でも、仕事に行かなければならない。幸い、母が休みで家にいました。
どうやらこの口パクは、何でもなかったようで、帰宅すると、元気いっぱいのなみちゃんが迎えてくれました。夕飯を食べている時も、隣でずっと呼び鳴きをしていましたよ。
部屋に戻れば、楽しそうに遊びまわり、満足げの様子。
ただ、またフンが水っぽいんですよね。はやく普通のフンに戻るといいのですが。もし続くようであれば、また病院へ連れて行こうと思います。

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment