11 Jul 2016

Namihei with an upset tummy / お腹の調子が悪い。

I took Namihei to the vet yesterday for another poo test. Unfortunately she still has got indigestion slightly and she needs to take medicine for a while. She is doing well and eats a lot as usual though.
I had a pain in my stomach in the morning, but this was because I had to get back to work after my summer holidays. Fortunately I managed my day at work!
By the way, Namihei will become 2 years old next month and I've already got a birthday present for her. Guess what, it came from Germany!!! I really hope she will love it.

昨日、波平を病院に連れていき、またフン検査をしてもらったのですが、まだ未消化物が少し残っているとのこと。そんなわけで、まだお薬を飲んでもらう日々が続きます。幸い、元気そうにしていて、食欲もバッチリなんですけどね。
私も今朝、胃痛に苦しんでましたが、これは精神的なもの。夏休みを終え、今日が出社日だったわけです。なんとか初日は乗り切りました!
ところで、なみちゃんは来月で2歳になります。すでに誕生日プレゼントは用意しましたよ。なんと、ドイツから取り寄せたインコ用の遊び場です。気に入ってくれるといいのですが。

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment