20 Jul 2016

Unwelcome Poo / 迷惑なフン

Yesterday I worried about Namihei, but it seems that she is doing well so far.
In the morning we had an earthquake and and Namihei looked so surprised. Fortunately I was still at home and we were in the living room.
Well, her poo condition seems to be okay, but it's a bit watery.
While she was out of her cage at evening, she dropped her watery stuff on my bed three times! Did she do that on purpose? I hope it was just by accident!

昨日、波平の体調を心配していたのですが、今のところ大丈夫のようです。
朝は地震があり、なみちゃんはビビった様子。まだ私が家にいる時間で、一緒にリビングにいる時で良かったです。
なみちゃんのフンの状態は落ち着いてきているのですが、まだちょっとゆるいんですよね。
さっき、放鳥中に私のベッドの上に3回も落していきました。これって、わざとじゃないですよね!?波平、たんなる偶然ですよね?!

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment