16 Jul 2016

Stalking! / ストーカー行為。

I'm always wondering if Namihei can figure out what I'm thinking somehow. She always follows me when I don't want her to do it. So I have to leave her in my room again and again. Yet, she is very stubborn and never gives up.
This morning I kept myself busy, because I had to leave home early. I'm sure she sensed it somehow. So she disturbed me a lot and kept stalking me. Even when I was brushing my teeth, she didn't let me do it alone.
Well, it's lovely if she thinks she always want to be with me, but you know, it seems that she just wants me to be in trouble. Anyway, we must rely on each other, so let's be friends!

いつも疑問に思っているのですが、波平は私が考えていることを理解しているふしがあります。
たとえば、ついて来て欲しくない時に限って、いつもついてくるんです。だから、何度もなみちゃんを部屋に置いてこなければいかなかったり。でも、あちらも頑固な性格なので、なかなかあきらめてくれません。
今朝、早く家を出なくてはいけなくて、慌ただしくしていたんです。それを察知したなみちゃんは、私の邪魔ばっかりして、ストーカーになってました。歯を磨く時でさえ、私はなみちゃんの監視下にありましたからね。
もちろん、一緒にいたいよって思ってくれるのはかわいいのですが、なんとなく、邪魔してやろうという気持ちのほうが強い気が…。ま、私たちはお互いが必要なんですから、仲良くやっていくしかありませんね!

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment