1 Jul 2016

Transmission / 伝染

I can't believe that it's already July! Time flies, Namihei flies, and I cannot fly.
Well, Namihei seems to be alright and her poo looks fine today. The problem is that she has gained weight somehow.
Actually there is another problem. I have a stomachache!
In the morning I had to stay in the loo for a while and then I had to endure the constant pain. I still have a slight pain in my belly. I'm wondering... did it come from Namihei? We often became sick at the same time. Anyway, I hope it will be gone soon and I accept the pain as long as Namihei is fine!

 もう7月だなんて、月日が経つのは本当にはやいですね。2016年も折り返し地点です。
波平、元気にしています。フンの状態も今日は良好でした。問題は、さらに体重増加していること。
じつはもう1つ問題が。今度は私が腹痛です。朝、トイレにこもらなければいけなかったり、その後は絶え間なく続く痛みとの格闘。じつは、またうっすら胃が痛いんです。これって、なみちゃんからうつったんでしょうか?!私たち、よく同じタイミングで具合が悪くなるんですよね。はやく痛みがなくなりますように。ただ、なみちゃんが元気であれば、私は多少の痛みには耐えるとしますか。

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment