6 Aug 2016

Let's have a bath! / 水浴びしよう。

Last night I came back late and didn't have time to play with Namihei. This is why she wanted to out of her cage as soon as possible this morning.
She even scattered her meal to attract me.
It was really hot and humid today. Namihei usually doesn't enjoy bathing, but she decided to have a bath in the morning. Well, it was good idea, because she was really stink!
I'll wash her cage tomorrow so that she will feel comfortable.

昨日は帰りが遅くなってしまったため、波平と遊ぶ時間がありませんでした。そのせいか、今朝は早く外に出してくれと訴えてましたよ。シードも撒き散らして、アピールしてましたからね。
今日はとっても蒸し暑い1日でした。なみちゃんは、水浴びが好きではないのですが、今日は水浴びしたかったようです。最近、インコ臭がマックスになっていたので、ちょうど良かったです(笑)。
明日はケージをお掃除してあげます。快適に過ごして欲しいですからね!

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment