10 Dec 2016

A Lazy Day with Namihei / 波平とだらだらする1日

Yesterday I had a slight fever and was super busy at work. I came back late and didn't have enough time with Namihei last night.
Well, I've got many things to be done, but I was so lazy today. As for Namihei, she was doing well and enjoyed the sunshine in the living room.
I just worry about her enormous appetite, because it never stops!
Oh, I wanted her to have a bath, but she refused it. Perhaps she was also lazy today!

昨日は微熱がある中、仕事が忙しく、帰宅も遅かったので、あまり波平と遊ぶ時間がありませんでした。
やることはたくさんあるのに、やる気が出なかった今日。なみちゃんは、元気そうにしてましたよ。リビングで日向ぼっこも楽しみました。
ただ、心配なのがなみちゃんの止まらない食欲。このままでいいのでしょうか?!
日向ぼっこ中、水浴びもしてほしかったのですが、なみちゃんもやる気ナシだったのか、水浴びは拒否されました(笑)。

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment