6 Dec 2016

Relaxing Day / リラックスした1日。

I was off today and stayed at home with Namihei. The weather was really nice, so I was able to let her enjoy the sunshine in the living room.
Then she also enjoyed bathing too! It was so rare for her to have a bath.
I wanted her to enjoy bathing in a big space, but she didn't like it. Well, she just took the usual tiny bath.
We also had enough time to play together. It was really a good day!

今日は有休だったので、波平と一緒に家で過ごしました。お天気にも恵まれ、なみちゃんはリビングで日光浴を楽しめましたよ。
そしてなんと、水浴びもしました。めったにしない水浴びです。もっと広い場所で水浴びしてほしかったのですが、断固拒否。そんなわけで、いつものせまいバスタブにて水浴びです。
今日は一緒に遊ぶ時間もたくさんあって、本当にリラックスした1日でした!

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment