23 Dec 2016

Christmas is coming! / もうすぐクリスマス。

It was a national holiday today and I was able to spent all day with Namihei. Speaking of Namihei, she is doing well, though she has to take medicine. I know she is reluctant to take it and doesn't want me to touch her, but it can't be helped.
I'm sure she enjoyed her day. She even had a bath!
Christmas is coming soon and I can't wait to give Christmas gifts to her. For myself, I've already done lots of shopping including a new laptop! From now on I need to save money...

今日は祝日だったので、波平と1日中ずっと一緒にいられました。
波平はといえば、ただいま投薬中ですが、元気にしていますよ。薬を飲むのも気が進まないし、とにかく私に触られるのも嫌だと思うのですが、もうしばらくの辛抱です!
なみちゃん、それでも今日は楽しい1日だったはず。なんとめったにしない水浴びまでしてましたからね。
もうすぐクリスマス。なみちゃんにプレゼントをあげるのが楽しみでしかたありません。自分へのプレゼントはというと、じつはここ最近かなり買い物してしまって…。ノートパソコンまで買ってしまいました。そんなわけで、これからは節約の日々ですよ!

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment